High Anxiety    2002-10-27 11:29:29 ET
Welp, back from coffee at Liron's. She has such a happy-go-plucky spirit. We love you hon!

Welp, tomorrow's da big day. Getting my ear pierced. I wasn't actually nervous about this until Liron mentioned it. . . Well, as long as it doesn't take long, and I don't have to see it, everything'll be cool. (I have a slight phobia of needles..)

I just spoke with Ariel. He'll be comin' too. Yay! I like Ariel. He's my beeeeeest friend. He won't be looking either. He has a major phobia of needles. He's probably gonna renew his earrings (s'bout time I say, he discharged from the army like two months before me). Maybe we'll take a look into doing a tattoo togeva, though I'm more into doing a symbol or something, and he's more into doing a drawing, but we'll see. I saw this cool drawing of a Beholder in some old D&D art book that I think I like...

Well thassit for now. More caffine-induced insomnia comin' up!

:: Listening to: Funker Vogt - Gunman (Female mix) ::
10 comments

 God I'm so bored    2002-10-27 07:22:38 ET
Please will someone relieve me of my misery!


I'm feeling anxious, and I don't know why.

I can't draw. I could barely force myself into making some avatars as a present for Sykospark. I'm feeling blocked in my head.

Grrr.

I don't know what to say or what to do.

I want to destroy something beautiful. Maybe I'll go burn some of my paintings or something. *ack* damn. I dropped my cellphone.

I hate cellphones anyway.

Oh, fuck this. I'm in a weird mood. I'm gonna take a shower. Maybe Liron will indulge me with some coffee.

:: Listening to: Absolutely nothing. ::
11 comments

 Big surprise...    2002-10-27 03:47:55 ET

Which Personality Disorder Do You Have?

brought to you by Quizilla
2 comments

 Hell yeah!    2002-10-26 18:41:18 ET

Take the What Explosive am I? quiz by PhoenixSpirit001
8 comments

 Just came back from Jerusalem...    2002-10-26 17:37:43 ET
We played pool (I won! I won! . . . .Well, the othr guys put the 8ball and white together, but nm, I still won!!) and drank some beer.

It was really great seeing everyone.. Haven't seen em' in like a month.

Then Maayan, Ariel n' me went to eat (well, I ate steak n' cheese sandwich while they watched and drank some more beer), and I drove em' home. I dropped Maayan off, and Ariel went up with her. She's so cute. She said she'd come down in a minute and bring me something to smoke, but instead, Ariel came back down with a bag and a letter. She wrote "I'm sorry I didn't come back down. Tired. (big smiley) Good night! xoxoxo" God I love her. Anyway, then I drove Ariel hoem, and he got me the 3-pack of Desperados I forgot in his bag (I love Desperados! Tequila Flavoured beer! What a concept!)...

Then I drove back home....

On other news, if all goes well, I'll be doing an industrial piercing this Monday. Liron and Ariel are supposed to come with. I broke the news to my paretns today. They were NOT pleased. Hmmm... Then again, they weren't pleased when I pierced my upper-ear-thingie in 9th grade either.. (My mom doesn't even have any earrings herself, nor do any of my sisters. She's managed to imbue fear in us all).. But they're all like "If you dye your hair [oh, yeah, I wanna dye my hair blue or something, too] and pierce yourself you'll never find a job!"

Ugh.

I hate being a grown up.

I mean, for fuck's sake, I just discharged from 3.15 years of not looking how I want to look, or doing what I want to do. When else will I be able to be who I am?? When I'm 30?
21 is THE age to do whatever the fuck I want, and if it means I'll have a rougher time finding a job (it's gonna be rough anyway, it's hell out there in Israel right now), or be forced into something that is less than my skills and capabilities, coz of the way I look, then so be it. I'm in no rush to anywhere.
'Side's, I can always force my dad to hire me (I'm pretty sure he doesn't want to, though).

:: Listening to: The Strokes - New York City Cops ::
11 comments

Jump to page: [Previous] 1 « 77 78 79 80 81 » 95 [Next]
Back to Total Eclipse's page