2005-07-20 20:56:43 ET

i want screws...i want wires, i want my box, and a little bit of time......NOW! i'm so impatient.

2005-07-20 21:05:43 ET

i want you ;) muhahaha *runs off cackling*

2005-07-21 03:42:52 ET

wow, that could sound dirty if it was out of context.


2005-07-21 03:59:58 ET

Uh oh...James.

2005-07-21 04:10:53 ET

heh heh

2005-07-21 06:52:26 ET

by god! sounds good to me, please leave a phone number, a real name, first and last, and a location so i can contact you...aim and yahoo messenger are available. lol.

2005-07-21 06:52:50 ET

oh man...

2005-07-21 06:54:34 ET

eh, if the girl wants me, let her talk to me.

2005-07-21 06:56:01 ET

Send nudes or we'll kill the kitty....?

2005-07-21 06:56:45 ET

no no no....i wouldn't kill a kitty...full grown cat.

2005-07-21 06:57:32 ET


2005-07-21 06:58:06 ET

that i wasn't familiar with.

2005-07-21 07:04:55 ET

haha, way to go.

2005-07-21 07:06:03 ET

seriously man, i've wanted to microwave 'em before, just to see their heads explode, but if i knew that cat when it was a kitten i wouldn't do it.

2005-07-21 07:09:02 ET

their heads explode? thats horrid

2005-07-21 07:11:40 ET

yeah, the radiation from the microwave, it gives them like....radiation cancer i guess...and their heads explode.

2005-07-21 07:15:20 ET

thats horrible! my cat will never get within 10 feet of the microwave from now on

2005-07-21 07:17:10 ET

lol, nah, it won't happen if they're next to it, just in it. lol for about 10 minutes.

2005-07-21 07:19:44 ET

ooh haha well still

my cat likes the microwave. that precaution is necessary

2005-07-21 07:21:03 ET


2005-07-21 07:23:09 ET

she climbs in it when we open it cuz its close to the floor, and shell sit in it.

2005-07-21 07:25:57 ET

that's funny....microwaved pussy. ewww...

2005-07-21 07:27:26 ET


thats disgusting.

2005-07-21 07:29:49 ET did we get to microwaved pussy?

2005-07-21 07:32:38 ET

i have no idea really

2005-07-21 07:36:32 ET

lmao ya'lls convo's are so funny to read. god i sound like a hick. im not one i swear. ;)

2005-07-21 07:37:47 ET

hey, nothin wrong was sayin yall

i say it too, dont worry..haha

2005-07-21 07:41:27 ET

lol my northern and british friends think its funny *looks down pouting* so saying that when i go over many times as i can...wait they might not like me cuz of the second bombing attempt today

2005-07-21 07:46:15 ET

ack, i heard about that

2005-07-21 08:10:12 ET still going dammit...ish my vacay!

2005-07-21 08:13:45 ET

haha awesome

  Return to el gooche's page