2003-10-26 12:58:22 ET

You have an entrancing kiss~ the kind that leaves
your partner bedazzled and maybe even feeling
he/she is dreaming. Quite effective; the kiss
that never lessens and always blows your
partner away like the first time.

What kind of kiss are you?
brought to you by Quizilla

2003-10-26 13:08:52 ET

Lucky you! *smiles warmly*

2003-10-26 13:09:23 ET

;) thanks. i LOVE kissing. my favorite hobby

2003-10-26 13:17:57 ET

It must be really quite wonderful... and aparently, your parter likes it as well! XD

2003-10-26 13:18:58 ET

lol no lady-friend :(

2003-10-26 13:42:07 ET

Dawww.... *consoles*

2003-10-26 14:09:47 ET

Hey Pete, wanna make out? *wink wink*

You have a mysterious kiss. Your partner never
knows what you're going to come up with next;
this creates great excitement and arousal never
knowing what to expect. And it's sure to end
in a kiss as great as your mystery.

What kind of kiss are you?
brought to you by Quizilla

2003-10-26 14:42:26 ET

Sis... you make me think of someone who is sexy.

2003-10-26 15:28:41 ET

Yes I did. :)

2003-10-26 16:02:48 ET

of someone who is sexy. hmm, well, I guess that's a matter of opinion. A flirt yes... lol... but sexy? I don't know. =D

2003-10-26 16:10:48 ET

You are a child's kiss. Completely sweet and
innocent and pure. You mean no harm and only
love in your sweet kisses.

What kind of kiss are you?
brought to you by Quizilla

2003-10-26 17:06:35 ET

lets just all make out

2003-10-26 19:42:19 ET

woohoo, who's up for some herpes!

2003-10-26 20:41:15 ET

You have a dominant kiss- you take charge and make
sure your partner can feel it! Done artfully,
it can be very satisfactory if he/she is into
you playing the dominant role MEORW!

What kind of kiss are you?
brought to you by Quizilla

Here we go. This is accurate but the test is not. My favorite toy as a kid was a stick. It was my sword, my rifle, my magic wand, my torch .. u name it.

2003-10-26 20:41:56 ET

Neko: Justyne is your sister???

2003-10-26 20:50:56 ET


2003-10-27 03:50:11 ET

1. I have no herpes. =D In fact I am clean.

2. pete, you know i will kiss you anytime, anywhere. ;)

3. kris: damn, that's a sexy kiss there, buddy. And Neko is my SK sister. =D

2003-10-27 05:02:22 ET

lol tru dat anytyme, baby!

2003-10-27 05:33:00 ET

*licks everyones face!*
*runs away*

2003-10-27 06:28:34 ET


2003-10-27 06:29:35 ET


2003-10-27 06:30:48 ET

killer just licked me O_o i'm strangely aroused

2003-10-27 06:31:30 ET

im a good licker!

2003-10-27 06:33:08 ET

*jaw drops*

2003-10-27 06:36:07 ET

*licks the inside of your mouth*

i just cant help myself

2003-10-27 07:08:34 ET

woah! omg licks lips

2003-10-27 08:01:50 ET

You have a surprise kiss! Your partner is always
pleasantly pleased to have you jump outta no
where to dote them with a fun peck on the cheek
or more passionate embrace. super markets and
work places are your favorite places to attack
your loved one with all your love =p

What kind of kiss are you?
brought to you by Quizilla

2003-10-27 08:16:24 ET

I can't read this thread anymore. My Christian Sensibilities are threatened :(

2003-10-27 22:38:40 ET

*gets Vega a filter*

  Return to tonalwar's page