Sloppy drool kisses under the moonlight2002-08-18 12:38:26 ET

I just got back from <3AJ's <3 . It was fun. First I went to my family reunion which was in Hyndman, so I took Krystal with me cause I knew AJ wouldn't want to go, hes not a people person. So Krystal and I talked then we went to her house so I could watch some animation she made. Then we went back to my family reunion. Then my mom and gram dropped us off back down at Krystals. Then we listened to some music. I showed her how I can sing in a deep, loud,satanic, death metal voice. She said it was great! And my face looked like I was constapated! Joy! Then we went to butterfields, sat in his brother, Brians,room. We watched some japanamation, Devil Hunters. It was cool. Then AJ came, Then him and I went up to his house. He ate, I didn't. His parents left..and his mom was like " Your grandma should be coming home ANY MINUTE bed good and don't do anything" oh god my face turned soo red. I had to turn away. Then him and I watched some TV. Then we went back down to Myke and Brians and smoked some cigarettes and watched Heman on cartoon network. Then we went back to AJs. Watched some TV. Then his parents came home..and his mom told me to come in her bed room, that she wanted to show me something...haha...she showed me his baby pictures . HA! I finally seen them! What now AJ!? Huh!? Huh!? nothing! HAHAHAHAHA. They were soooooooo cute. It was great. I came out and he had this big grin and his face was red. haha. Then him and I went to his room. We watched some more japanimation, Ruin seachers or something. It was cool. Then we had sex...twice. Then we sat outside and talked. Then went to bed.
I woke AJ up this morning with a big sloppy wet morning kiss. hehe. Then he ate breakfast, I ate nothing. Then we watched some TV. He took a shower, I watched TV. Then I took a shower, he watched TV. Then we watched some movies. Then we tickled each other to death. Then we went in his room so I could get my fags, and watch. We had sex. Then we went inside. And I got all my shit together. Then he held me and kissed me and told me he loved me and how much he was going to miss me . I did the same. Then I gave his mom a hug goodbye. Then his dad brought me home. Me and his dad talked the whole time about harleys, license and stuff like that. And now I'm here, online.

listening to//
artist: Jello Biafra
CD: If Evolution Is Outlawed, Only Outlaws Will Evlove.

boringness...2002-08-16 20:57:00 ET

Tonite, was boring. Hmm..did a bunch of nothing. Me and Nina just sat at her house most of the day. We are going to Hyndman tomorrow. I have a family reunion and then I'm going to stay at AJs. Before that though, we are going to get tires put on her car, then we are going to visit my cousin in jail. Should be a pretty fun-filled day. Yup yup. My body fuckin hates my medicine. Adderall XR. Its making my hands shake and is giving me acid reflex, my mom said its because my body needs awhile to get use to it. I only have taken it 2 days. blah..anyway..I'm puttin new pictures up..I hope you enjoy them..some are old some are new, but they're all FUN..I think I'm goint to bed in a bit..its almost 2am..and I have ALOT of shit to do in the morning..

Getting rid of Satans Spawn...2002-08-16 13:58:46 ET

So yeah. Me and Nina are suppose to go to Hyndman tonite. Around 8pm. We need to find a babysitter for Jadelynn,her daughter, cause we can not take her. She is a handful. I tell ya. I call her Satans Spawn. She may look cute, but looks can be decieving. Anyway. We cant go until after 8 because thats when her mom leaves for work. Her mom wont let nina drive her own car. Cause it has an oil leak and she can't drive the car with the baby. Which is bullshit. Her mom is always trying to run her life and tell her how she is SUPPOSE to raise HER daughter. Well its Ninas kid, her 1st kid, and personally I think shes doing one hell of a job, being a single mom and all. I help her out every now and then, but she does great on her own. So yea. Then tomorrow her mom is taking Jadelynn for the whole day, so Nina is coming with me to my family reunion and my moms work picnic. Then sometime between 12:30 pm and 2:30pm we are going to see my cousin Matt at the Detention Center (jail). Cause him and Nina are uh....fond of each other...and hes my cousin... and she don't want to go by herself. So I'm going with her. Haha..So all should be fun. Update you on what happens tonite when I get home..

the egg is not ripe.2002-08-15 20:16:26 ET

Wanna know something??

Unlike the birthcontrol pill which regulates your period and provents pregnancy. The shot is more effective and keeps you from getting your period. The shot keeps the egg from rippening and changes the uterus wall which makes it extremely hard for the egg to attach if it becomes fertilized. And if the egg is not rip, you don't get a period. And you don't end up with a little accident 9 months down the road. Heres an easier way to explain it to the men...

Its like a chicken when she lays an egg, someone removes it from the coop and refridgerates it. well as soon as the egg is removed from the coop it can get fertilized nor rippen...and is useless... understand?

2002-08-15 16:25:46 ET

Ya know what??????

If I had a penis...I'd be a man.

Jump to page: [Previous] 1 « 126 127 128 129 130 » 145 [Next]
Back to Punk Kitten's page