Eh wow. I feel dumb.
2004-06-20 14:49:03 ET

ok, I never really realized how stupid one looks when they talk about getting married after being with someone only a short while. I just talked to Allysia, and her and the boyfriend she got the day after we broke up got engaged this weekend. I laughed. I laughed a lot. I never thought I'd see myself in this position, but here I am: I don't have a relationship, I don't want a relationship, and I don't want to get married. Hell, I don't care if I get laid. Who cares? I don't. So you shouldn't either! Anyways, have a good laugh at this. Children getting engaged after knowing someone for two months is humorous.
8 comments

Couple of things, and amusement
2004-06-18 10:49:18 ET

well, I got my SAT score back today. It's not great, but it'll let me get into Georgia State University (which is what I wanted in the first place) I got a 1140 and there's the amusement part:

What kind of disease are you?

Matt Lester:

Matt Lester is caused by bad television.




An infection of Matt Lester causes victims to write bad goth poetry.
To cure Matt Lester, wear a hat made of hamsters whenever you leave your home.
<form action='http://www.mushoo.net/disease.php' method='GET'>
Name?<input type='text' name='name'><input type='submit' name='Search'>
</form>
1 comment

Waste of time, waste of money
2004-06-17 17:58:41 ET

Well, I failed algebra, and the only reason I wanted to get an associate at this shitty college was to go to devry. But I'm not going to Devry, because the lady was full of shit, and I've heard too many bad things about it to even try to go there. I don't graduate this quarter, and I seriously think I'm going to simply drop out of OTC. The credits from this college will transfer.. erm.. heh.. NOWHERE! So Basically, I really have just been wasting my time sitting on my ass these couple of years. I've learned a few handy things, but nothing spectacular. I've gotten a lot of experience in the world though, so yay. But I'm going to apply to a two year college tomorrow, then I'm going to try to transfer to a state university. (which is what I was going to do originally but the people at OTC lied and said credits will transfer from there to GSU) So fuck them, It's time to get my life going. I might be going to virginia to visit relatives and a few old friends if I ever see them. I guess life really is beginning anew these days. What an odd feeling.
3 comments

YAY
2004-06-16 04:20:42 ET

The log song!

"what rolls down the stair alone or in pairs
rolls over your neighbor's dog?
What's great for a snack and fits on your back?
It's Log, Log, Log!

It's Log, Log, it's big, it's heavy, it's wood.
It's Log, Log, it's better than bad, it's good!
Everyone wants a log! You're gonna love it, Log!
Come on and get your log! Everyone needs a Log!"
FROM BLAMO !

I love the log song :)
12 comments

Dick me around eh?
2004-06-15 11:25:17 ET

I'm so sick of this bullshit salesman personality that idiots put forth. It's all baby talk to convince you to do something. I talked to the idiot devry lady today, and she told me "Oh your associate degree will take off anywhere from 48-60 credit hours at devry" And I'm thinking Oh? Really? Any of those 12 numbers? What? Is it chosen from a hat, or do you really not have a fucking clue what you're talking about? Then she flat out lies to my face and tells me credits from Devry will transfer anywhere, when I've asked universities, and they tell me they don't accept credits from there. I'm so sick of these bullshit colleges that make shit up for you. Job placement? Oh right, yeah, they give you a fucking LIST of jobs, and you can apply. It makes me so fucking sick. Anyone want to live on an Indian reservation with me and have babies? Because that's what it looks like I'm gonna be doing before long. The white man truly is the devil, and it sucks to be one of them.
5 comments

Jump to page: [Previous] 1 « 27 28 29 30 31 » 72 [Next]
Back to Xanithe's page